Reklamace, výměna a vrácení zboží

Při reklamaci nemlžíme a jednáme fér

Něco se pokazilo a vy potřebujete náš výrobek v 14denní zákonné lhůtě vrátit, nebo je třeba jej po dobu trvání 2leté záruky reklamovat? Mrzí nás to a jsme připraveni vám pomoci. Pokud jste u nás zakoupili zboží, které vám nevyhovuje, je možné ho vyměnit za jiné zboží, vrátit či v případě poškození reklamovat.

Co potřebujete?

Vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dní

Vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dní

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.
Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (například atypický rozměr přikrývky, polštáře či povlečení).
Stejně tak nejde bez udání důvodů vrátit zboží, které zákazník použil. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.
Jak postupovat:
1. stáhněte a vyplňte formulář (viz níže)
2. zaslat jej můžete na meil: mickova@prikryvky.cz a v co nejkratším termínu doručte také vracené zboží. Formulář i se zbožím můžete také poslat poštou na adresu: Iveta Mičková, Bochovice 13, 675 05 Rudíkov.

Stáhnout formulář
Potřebuji zboží vyměnit

Potřebuji zboží vyměnit

Obdrželi jste od nás zboží, které nenaplnilo vaše očekávání, nebo jste se při objednávce přehmátli a chcete jiné z naší dílny?
Jestliže změníte názor až po přijetí zboží na vaší adrese, zavolejte nám na telefonní číslo 568 886 102 a ujistěte se, zda je výměna možná. Pokud můžeme splnit vaše požadavky, připravíme vám novou zásilku a po obdržení vraceného zboží vám vypravíme nový balíček. Poštovné platíte vy.
V případě, že jsme se nedopatřením přehmátli my a zboží neodpovídá vaší objednávce, vyměníme zboží a poštovné uhradíme my.
Vyměňované zboží zašlete na adresu Iveta Mičková, Bochovice 13, 675 05 Rudíkov.

Vyskytla se závada a je třeba reklamovat

Vyskytla se závada a je třeba reklamovat

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním či mechanickým poškozením.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Vysoká kvalita zboží a vaše spokojenost

Nabízené zboží je vynikající kvality a doufáme, že budete plně spokojeni. V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad nás ovšem neváhejte kontaktovat a rádi se s Vámi domluvíme na opravě, výměně či vrácení peněz.

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookies slouží ke zlepšení webových stránek, k zobrazování personalizovaného obsahu a k analýze údajů o návštěvnících. Technické cookies jsou pro chod webových stránek nezbytné - používáním webu s jejich využitím souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnosti. Technické cookies můžete vypnout v nastavení svého prohlížeče, to však může negativně ovlivnit funkčnost webových stránek.
Výkonnostní cookies
Umožňují na základě vašich zájmů zobrazovat relevantní obsah a personalizované nabídky a reklamy na této stránce, na stránkách třetích stran a na sociálních sítích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran (například Google Analytics) umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí informací o tom, jak stránky užíváte. Soubory cookies shromažďují tyto údaje způsobem, který neumožňuje přímou identifikaci.
Souhlasím
Uložit nastavení